HAWAIIAN BAR 2024-2025

Na het fantastische succes van de vorige jaren, presenteren Scouts en Gidsen Retie met trots de vierde editie van de Hawaiian Bar!
Laat je verwennen door onze enthousiaste leiding met de heerlijkste (non)alcoholische drankjes!

VRIJDAG 20 SEPTEMBER: AFTERWORK VANAF 19u
Inschrijving:https://forms.gle/MNWx7Yki2hyVojGj7
Inkom: €5 (incl. glas cava/fruitsap)
Inkom + luxe tafel: €8 (incl. cava/fruitsap en hapjes)
Muziek: Dj daddy cool!
Kom langs voor een ontspannen avond met vrienden en collega's!

ZATERDAG 21 & ZONDAG 22 SEPTEMBER: GEZELLIGE ZOMERBAR VANAF 14u
De zomerbar gaat open voor twee dagen vol gezelligheid en ontspanning! Gedurende de dagen zijn er leuke minigames en activiteiten te spelen voor jong en oud! Geniet van heerlijke drankjes en de gezellige sfeer terwijl onze DJ zomerse beats draait.
20u: Einde van een geweldig weekend op zondag

Kom genieten van de zomerse sfeer, lekkere drankjes, fijne muziek en leuke minigames. Tot dan!

Praktische Informatie:
Locatie: Scouts en Gidsen Retie, Hodonk 11
Datum: 20 t/m 22 september 2024

Facebookevenement: https://www.facebook.com/events/344806975354147

Jaarboekje 2024-2025

Het jaarboekje met alle info over het nieuwe scoutsjaar kan je hier terugvinden! De startdag is op zondag 8 september. De eerste activiteit gaat dan door van 14u tot 17u, voor en na de activiteit kan je terecht bij de leiding voor vragen. Tussen 13u en 14u organiseren de stamouders een (tweedehands)kledingverkoop.

Kentekens

Leuk, een scoutshemd vol kentekens! Elk kenteken heeft een eigen plaats, je jaarteken moet op een ander plekje dan je takkenteken of groepslintje. Ontdek hier waar elk kenteken hoort. Je kan dubbelklikken op de foto om deze te vergroten. Het patrouillelintje is voor onze scouts niet van toepassing. Je kan alle kentekens ten alle tijde aanschaffen bij de leiding. We verwachten van de leden (vanaf de jonggivers) dat ze op kamp een hemd (en sjaaltje) hebben dat in orde is.

Individuele steekkaart (medische fiche)

Spijtig genoeg hebben we vastgesteld dat bij veel leden de individuele steekkaart (medische fiche) niet of onvolledig is ingevuld. Het is in het belang van uw kind dat dit in orde is. We zouden graag zo snel mogelijk van iedereen de individuele steekkaart in orde hebben. Een eenvoudig stappenplan, waar in staat hoe je dit in orde kan brengen, kan je achter deze link terugvinden: HANDLEIDING